"Vänner"

Det finns vänner och sen finns det "vänner". Vänner är de som alltid finns där för dig, oavsett vad det gäller eller när det gäller. Sen finns det "vänner", människor som du tror alltid ska finnas där, men i nästa stund hugger de kniven i ryggen på dig.

Jag kanske inte är bortskämd med massor av vänner, men de jag har är äkta. De så kallade "vänner" är de som är avundsjuka på dig och aldrig kan se dig lycklig och må bra, utan de vill göra allt för att det ska ändras och få ner dig på botten. Jag är trött på dessa "vänner", och från och med nu kommer jag inte umgås med andra än mina riktiga och äkta vänner. Jag har blivit sviken för många gånger, utnyttjad ännu fler gånger och är så himla trött på att se folk avundsjuka på saker som de faktiskt själv kan fixa. Att bli sur och grinig för att jag är lycklig, är det en äkta vän? Inte för mig i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0