Ingen valp...

Ja, det var tänkt att en liten Alaskan Husky få flytta hit, en hane på 10v från Norge. Tyvärr så ändrade sig uppfödaren i sista stund och ville inte att han skulle komma till någon som håller på med drag, så nu blir det ingen valp på ett tag, igen... 

Riktigt tråkigt tycker jag! Hade verkligen sett fram emot att den lilla hanen skulle få flytta hit. Har aldrig haft en hane innan, så det hade varit en ny erfarenhet, haha =) 

Och nej, jag går inte och letar efter en till hund, det var bara det att han passade så bra in i mitt spann om det hade blivit så, dessutom så skulle han avlivas annars så det var mycket därför. Jag har redan bestämt mig för vad nästa hundköp blir, men det är inte aktuellt än =) 

Mina fina flickor 

Nej nu ska jag sluta deppa, har djur som ska skötas! Ha det bäst  // Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0