Livet går vidare, antar jag...

Försöker att inte tänka så mycket på det som har hänt, men man blir påmind varenda gång man går utanför dörren och märker att min vän inte sitter där längre och väntar på mig... Att vara ute och hålla på med både det ena och det andra, och helt plötsligt ser något som man tror är sin vän, men inser snabbt att det bara är inbillning... Det gör så fruktansvärt ont i mig och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna släppa det här, men jag måste våga gå vidare även om det är svårt. 

Idag har jag inte gjort så mycket än. Hundarna är ute och har fått mat, hästarna är också fixade och nu sitter jag inne och glor på tv. Vädret suger och jag ska väl försöka träna både hund och häst senare, men det är fruktansvärt halt ute så vi får se om det blir ridning eller något från marken. 

Nu ska jag ta något att käka, ha det bra! //Linda 

Tur att jag har min fina hund, utan dig och alla som stöttat mig hade jag aldrig överlevt detta 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0