Tillbaka till vardagen...

Börjar komma tillbaka till vardagen igen nu, så uppdateringen bör bli bättre snart.

Har varit jobbigt nu ett tag här så idag tog jag äntligen en lång promenad med vovvarna, det var verkligen ett tag sen nu... Vi fick dessutom sällskap av bästa Anna (mitt kusinbarn) och det var verkligen jätte kul! Skönt att få komma på lite andra tankar =)

Bjuder på lite bilder från när vovvarna fick träna lite drag för några dagar sedan, de var så himla duktiga 

Tränar på att stå kvar! 
Fenja har full koll på matte och väntar på kommando!
Mina fina 

Nu ska jag snart sova, godnatt! //Linda 


Kommentarer
Postat av: Cowboysara

Du har så fina vovvar!!

Svar: Åh tack! Dina är grymt fina också!! :D
tlol.blogg.se

2013-10-29 @ 07:28:55
URL: http://www.cowboysara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0