Motivation

Ja, någon motivation har knappt funnits den senaste tiden, varken till att blogga eller göra något annat. Inte förrän idag kom den tillbaka, och jag har gjort massor! 

Började med att ta en cykeltur med Tigris. Hon drog på riktigt bra och tog höger och vänster, dock något slö i uppförsbackar men det blir bättre och bättre. Hon älskar byvägen, då drar hon på som sjutton för då rullar det bättre än på stigarna, haha. 
Tigris idag 

Sedan tog jag in min skitiga ponny och tvättade av honom! Har inte ridit på månader, så nu ska jag komma igång igen nu när mina extra kilon är borta. Han blev lite renare i alla fall, men han får nog sig en omgång med vattenslangen imorgon igen. 
Skitig skimmel - hyfsat ren skimmel !

Och nu har jag nyss trimmat tassar, klippt klor och badat Fenja! Min duktiga vovve, hon är så lugn och snäll fast hon har energi till tusen. Dock så är jag fortfarande fundersam över hur sjutton hon kan ha så himla mycket hår på tassarna, såg ju nästan ut som Lassies otrimmade tassar, haha! 
Nybadad Fenja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0