Spännande dag imorgon!

Ja imorgon blir två till tre, och jag pratar såklart om mina huskies! Avanna kommer imorgon, detta var verkligen impuls kan jag säga, hade ni frågat för en vecka sedan så hade det inte varit på tal om detta ens. Hon kommer från Norge, och jag får henne eftersom Baloo så hastigt gick bort. Så hans förra ägare (och uppfödare) har ordnat så den här lilla tiken flyttar hem till mig, spännande! Mer info om henne kommer =)

Idag tog jag en promenad med Tigris igen. Blev samma sväng som igår och det uppskattades! Dock så kan jag inte rekommendera att gå ut på promenad och släppa hunden efter att man varit till tandläkaren och blivit bedövad i hela munnen, det är väldigt svårt att ropa och vissla på hunden då, haha! Men det gick bra, Tigris letade på mig efter ett tag och hon blev väldigt lättad över det. Jag var lite dum och började gå hemåt när hon stack åt ett annat håll, men det är nyttigt för henne att få leta på mig! ;) 

Lite tråkiga bilder får ni, mobilen dog när vi varit ute i skogen en stund... 
Skogen! Dock så är det bara pudersnö, så det går inte att köra släde...
Tigge-bus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0