Fenja & Avanna

Har nyss kommit hem efter att ha tagit en tur med Fenja och Avanna, första gången de går tillsammans dessutom!

Starten gick skit igen, Fenja älgade på innan jag hoppat på cykeln och jag for omkull. Tillslut kom vi iväg i alla fall och båda hundarna drog som tokar! Ena bromsen pajade när jag ramlade, så idag gick det fort, haha. Men jag är nöjd med dem, de jobbade bra tillsammans och Fenja var knappt trött när vi kom hem. Avanna tog dessutom både höger och vänster idag, och tog även kommando att gå över på rätt sida! Hon är en sån där hund som tittar på en och förstår vad man menar, helt underbar =)

4,6km blev det idag igen, så imorgon vilar Fenja och det är Tigris tur att få hänga med en sväng! 

Nu ska jag vänta på att vovvarna käkar upp sin mat, sen ska jag och Avanna upp till Jädraås en sväng. Ha det bäst //Linda 

Härligt väder idag igen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0