Egentid med Arrow ♥️

Idag blev det lite egentid med min bästa vän, min vackra Arrow! 

Det var alldeles för längesen han och jag gick en tur i skogen själva, så det var skönt att göra det idag. Vi tränade lite apportering och busade för fullt, det var så underbart ♥️

Arrow betyder allt för mig. Han har en väldigt speciell plats i mitt hjärta, och trots att han bara har tre tår på ena framtassen så är han min bästa draghund. Denna hund har betytt enorm mycket för mig redan från första gången jag såg honom på bild som nyfödd, då visste jag inte att han skulle bli min, men när jag fick reda på att jag skulle få en valp ur den kullen så frågade jag direkt efter honom, och jag behövde inte ens fundera när de sa att han var en av valparna jag fick välja! 

Min prins, mitt allt, min underbara Arrow ♥️
♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0