Grattis Fenja ♥️

Idag blir Fenja hela 3 år! Min första alaskan husky, som jag fick tillsammans med Tigris. 

Jag minns verkligen den dagen när vi praktikanter hittade de små valparna, jag tror de var 8st från början men tre dog vid tidig ålder. De andra fyra fick avlivas efter att jag fått hem Fenja, anledningen vet vi väl inte egentligen, men vi tror att de fick hjärtfel och en fick fel i bakbenen.

Fenja är i alla fall fullt frisk, men en riktig olycksfågel! Hon skadade sig som liten valp så illa att hon lära sys ihop, och hennes andra sommar så drabbades hon av borrelia, och sedan en fraktur i tassen... Krokig väg men vi hoppas att vi slipper mer skador nu! 

Stort grattis på födelsedagen Fenja, du betyder allt för mig ♥️

♥️
♥️
♥️♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0