PW i det vackra vädret!

Idag tog jag och Amaroq en power walk i det vackra vädret, så härligt! Gjorde det igår också, men då var vädret inte lika roligt...

Går promenader i stort sett varje dag med Amaroq men har aldrig ställt några krav på mig själv förrän nu, så nu ska jag satsa på att gå på så kort tid som möjligt! Otroligt roligt och peppande! 

4km är rundan som vi går nu, och idag minskade vi tiden med 2 minuter, vilket hade varit ännu mer om jag inte stannat och tittat på en fågel jag aldrig sett förut, haha. 

Amaroq springer lös under hela tiden i stort sett, eftersom vi går i skogen. Han har full koll på mig och kommer direkt när jag ropar. Vi har flera gånger mött cyklister, andra som är ute och går med sin hund, bilar och även ryttare och inte en enda gång har har sprungit iväg, han kommer direkt när jag ropar och det är otroligt skönt! :) 

Nu ska jag gå och kika till de andra hundarna, och se om valparna vill komma ut ur kojan och leka lite!

♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0