Världens bästa Arrow ♥️

Igår lekte vi lite på åkern, jag, min sambo och Arrow! 

Sambon sköt lite boll åt Arrow, dock så tyckte Arrow att det var mycket roligare att springa och flamsa runt. Han håller sig dock väldigt nära, trots att det gick tre rådjur på samma åker en liten bit bort. 

Kanske var 50m till rådjuren och Arrow brydde sig inte ett dugg om dem, "de får väl vara där om de vill" var det som att han tänkte. Klockrena hund ♥️

Det blev dock inga bra bilder då det blev mörkt och min mobil dog efter tre bilder, så ni får stå ut med en gamal bild istället på min stjärna ♥️

Arrow, ca 6mån ♥️


Kommentarer
Postat av: johanna

så fin :)

Svar: Visst är han! 😃
tlol.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0