Iphonen...

...gick att rädda! Så himla skönt. Dock så finns det inga appar kvar på den, så jag måste fixa det =)
 
Idag har vi, som ni kanske förstår varit in och fixat mobilen, sedan blev det inte så mycket. Vi har haft en katt här med halsband utan nummer, men idag kom hennes ägare och hämtade henne! Lite roligt var det ju faktiskt, jag visslade bara så kom katten och var jätte gosig när jag hade henne i famnen, sedan när ägaren fick henne i famnen så blev hon stel som en pinne! Haha, mysig katt =)
 
Nu ska jag sova, för i morgonbitti blir det reklam utdelning och sedan Furuvik med syrran och bästa kusinbarnen! Ha det bäst =)
 
(Bildarkivet krånglar för mig, så ingen bild i det här inlägget heller...)
 
L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0