God morgon!

Trots helg och faktiskt sportlov, så går man upp i skaplig tid. Känner mig så duktig! Haha, eller inte... Tänkte i alla fall skriva vad jag ska hitta på idag, och självklart så ska jag försöka hinna med några inlägg också =)

Rida ut med grannarna.
Blir en skrittrunda runt byn som är ca 6km lång. Har börjat rida den själv med Al nu på lördagar, men idag får vi sällskap! Så kul! =)

Ut på promenad med Lassie och Amanda.
Ska följa med en kompis ut och gå, då hon ville att jag skulle försöka hjälpa henne med hennes hund Danny. Vilket säkert inte kommer gå så bra... Haha, men vi får se hur det går ;)

Rida en tur på Kompis!

Fixa i stallet, mocka osv.

Sedan blir det kvällsmys med syrran!

Så ser min dag ut hittills. Sen kommer det säkert hända fler saker också! Känns som att det kommer bli en helt okej dag i alla fall =)

Jo juste. Mitt objektiv till kameran har pajat... Alltså det objektivet jag använder mig utav mest. Så jag ska försöka lämna in det på lagning. Fast ett nytt skulle ju inte sitta fel det heller. Dock så vill jag ha ett 50mm i sådana fall, för det andra är ju ett 18-200mm och passar perfekt för "vardagsfotografering". I alla fall, så tänkte jag bara säga att det blir nog inga bilder från idag. Men ni överlever nog på gamla osedda bilder? =)

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0