På väg mot...

...Stockholm! För att kolla på en dressyrsadel åt Al och hämta pappas andra Kadett =) Ska kolla på en speciell sadel, och fråga om det möjligen går att bredda ut den så att den passar Al. För jag tvivlar på att den passar nu ;)

Måste även be om ursäkt för dålig uppdatering, och endast mobilinlägg... Hade tänkt göra flera tidsinställda till idag, men det visade sig att datorn hade andra planer. Startade datorn igår och möttes av att den fått virus, och den stängde ner i stort sett allt jag tog upp. Så nu ska jag försöka att rensa den på det jag vill ha kvar, och sedan är det bara att försöka samla till en ny... För om jag hittar en sadel idag så blir jag ganska fattig, och då får ni helt enkelt stå ut med mobilinlägg tills vidare, tyvärr.

Men nu ska jag försöka att tänka på att hitta en sadel, istället för pengar och andra tråkigheter! Hoppas att ni får en underbar dag, för vädret är verkligen på topp idag! =D Ha det bäst! // L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0