Bloggpaus

Har, som ni kanske har märkt, en bloggpaus! Måste ta några otroligt svåra och viktiga beslut, och då vill jag lägga ner tid att tänka på det. Men jag tror nog att ni förstår! =)

Allt rullar i alla fall på bra hemma. Sitter just nu i skolan, och vill såklart hem... I morgon kommer Kompis tidigare ägare (förr, förra ägare för att vara exakt), och det är lite nervöst då jag aldrig har träffat dem! Det kommer såklart bli jätte roligt, men som sagt, jag har aldrig träffat dem. Dock så bryr jag mig inte så mycket om de skulle säga att han är fet och otränad, för det vet jag ju ;) Tror inte att de skulle säga det heller, men ändå! Jag hoppas att jag kommer få reda på lite mer om hans bakrund, eftersom jag inte vet så himla mycket. När han kom hit så fick jag en hel lista på saker som han inte klarade av eller som inte gick att göra med honom. Idag kan jag stryka allt på den listan, då ingenting stämmer in på honom! =D

Är såklart nervös över vad Kompis kommer tycka om att de kommer. Kommer han bli glad? Ledsen? Eller inte bry sig alls? Känna igen dem är jag ganska säker på att han kommer att göra, och jag hoppas att han blir glad! =) Jag är också ganska säker på att jag kommer se på honom hur han reagerar, då han reagerade ganska starkt när han fd fodervärd var här och hälsade på. Hon fick inte komma fram och klappa honom, utan han sprang och ställde sig vid mig. Plutten min... ♥

Vi hoppas i alla fall på ett kärtåterseende från båda sidor! =)

(Bild från förra året)

Du är det vackraste jag har, jag lämnar dig aldrig! ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica Sroka

Svar: Men visst är han! Kör på precis som vanligt med samma stämma, helt seriöst ;) Tror att han tyckte det var ganska kul att köra lite med dem, haha. För dom fick nog jobba på precis som hästarna!

2012-01-22 @ 22:46:44
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Svar på kommentar:

Varsegod, det var så lite! ;)

Jag tänkte bara fråga dig, hur gammal är Al?



Kram



2012-02-04 @ 12:36:41
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0