Vad händer idag då?

Idag ska jag inte göra så mycket tror jag... Ska försöka hinna rida medan det är ljust i alla fall! =)

Sanna sov här i natt, eftersom vi hade lite trevligt igår ;) Haha, mycket skratt blev det i alla fall! Gick och la oss runt tre, men låg och pratade till typ fyra. Så dagen kommer väl att tillbringas med henne, och eventuellt en till kompis men det får vi se =)

Är väldigt sugen på att köpa en dressyrsadel åt Al i alla fall! Ska kolla om jag har råd med den jag vill ha, och sen försöka få hem en som jag kan testa. Skulle vara super om den passade, för det är så svårt att hitta sadlar... =/ Aja, ska mäta och så först, så får vi se om vi åker ner och hämtar en eller om de får skicka hit en.

Nu ska jag ner och käka lite, så ska jag försöka att fixa lite inlägg på datorn senare. Annars får det bli mobiluppdatering idag! Ha det bäst =)

// L.E


Kommentarer
Postat av: warnmark -officiell bloggare GHS 2012

Sv; Nej vad tråkigt att du har råkat ut för så oseröisa medryttare :/. Om man får det förtroendet att ta hand om någons häst måste man ju ta vara på det också!

2012-01-07 @ 22:07:27
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0