Kväll/natt-promenad med Amanda !

Halv elva gick jag, Lassie och Tigris hemifrån och gick till Amanda.
 
Amanda mötte oss på vägen tillsammans med Danny (cocker), Svea (blandras) och Snurvas (imp. Spanien)! Svea var väldigt skeptisk på Lassie och Tigge, men till slut så gick det bra =)
 
För mig, Lassie och Tigris blev det 5,54km, + en massa regn... Men trevligt hade vi i alla fall! Fast det var nog inte så klokt av mig att ta en promenad i regnet, eftersom jag är förkyld... Men som sagt, trevligt hade vi =)
 
På vägen hem fick Tigge vara lös en bit, sedan fick Lassie vara lös ända hem. Jätte duktiga var dem!
 
Nu blir det nog sova snart, i morgon väntar nya äventyr ;)
Lassie i vintras
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda med dom 3 tokiga sakerna.;)

Tur att vi hade trevligt så vi inte bara gick i regnet och hade tråkigt.=P Men med bra sällskap så blit allting trevligare.;)Kramiz Amanda

2012-07-13 @ 15:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0