=(

Vart tog all snö vägen? =(


Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar på kommentar:

Ja han är verkligen min lilla prins :)

Okej, men det var väl tur att du inte gav dig? För vad jag kan läsa mig till på din blogg så har ni det väldigt bra ihop nu? ;)



Jag tycker det är väldigt roligt att läsa din blogg eftersom den också handlar om en haflinger. De är speciella och fler borde ta vara på deras fantastiska egenskaper!



Oj, hela hans stamtavla kan jag inte i huvudet men jag åter kommer om detta!

Men fadern är Steglitz och modern är La Luna ;)



Tack för din kommentar Linda, hoppas att du kommer fortsätta att läsa och kommentera min blogg.



Kram

2011-12-26 @ 23:46:35
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0