Sitter i skolan

Är som sagt i skolan och är så less... Jag vill ha lov typ nyss!! Är så himla trött så jag vet inte vad, men som tur är så är jag ledig i morgon. Måste bara skicka in en uppgift så är jag klar =)

Idag ska jag nog ta och rida båda ponnyerna. Red Alle igår och han var hur fin som helst! Fick en riktig "wow" känsla, och det är inte ofta man får det med honom. När man rider dressyr alltså ;) Så nu är prio 1 en dressyrsadel åt honom! Har dock inte råd med någon dyr, utan jag ska ta hem en från Hööks och testa. Egentligen så skulle jag vilja åka till en sadelutprovare med honom, men som sagt så har jag inte dem pengarna... Så en syntet får duga till jag skaffat mer pengar ;)

Sen ska Kompis få komma ut lite också! Blir nog barbacka eller nått så vi får se om jag sitter kvar... Han har nämligen stått lite nu och då blir han pigg. Men nu ska tjockismagen bort! =)

Nu ska jag fortsätta jobba, ha det bäst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0