Vill ut i skogen !

Super väder och taggad till tusen på en lång promenad eller fotografering, och så är det älgjakt så att allt skiter sig... Åh. 

Idag har jag inget speciellt jag ska göra, bara det vanliga som att träna hundarna, hästarna och fixa med marsvinen. Får se om jag kan städa i hundgården, ska rensa bort lite stenar så vi kan fylla på med lite finare grus sen. Men det blir nog inte förrän till våren det =) 

Ska försöka ta lite höstbilder på vovvarna idag i alla fall! Hittade ett perfekt ställe att fota portätt bilder så nu vill jag se om det blir bra :D 

Bild tagen med mobilen men visst ser det mysigt ut? Tror det kan bli jätte bra bilder där! 

Ha det bäst  // Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0