Har tråkigt...

Har så himla tåkigt just nu. Sitter och ska skriva om mål i min specialidrott, och problemet är att jag har inga mål inom det vi ska hålla på med! Spårning är jag inte så intresserad utav just nu, eftersom min hund börjar bli lite gammal och tycker inte att det är så roligt att träna längre. Trick osv tycker hon däremot är skitkul! Det andra vi ska hålla på med är agility. Det kan Lassie, men det är lite sent att börja tävla med henne nu. Visst, det är inte bara tävling som gäller, men agility kan hon istället allt inom och jag har inga direkt mål där.

Det jag vill komma fram till är att jag ångrar mitt omval lite... Jag ska skaffa draghund, och vill träna det och lite annat och inte bara spår. Hoppas verkligen att det inte bara är spår, för än så länge så har jag inte fastnat för det.

I alla fall, så kommer det inte hända särskilt mycket för mig idag. Ska nog rida lite på Kompis och hjälpa mamma med lite grejer.

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0