Saknar min praktikplats...

Jag måste bara säga att jag saknar min praktikplats. Att få vara och ta hand om 37 hundar, plus 7 valpar, det är något jag verkligen trivs med!

Jag hade praktik under tre veckor, men praktiserade bara två eftersom jag var sjuk hela första veckan. Jag lärde nog otroligt mycket under dessa veckor och det är verkligen något som jag skulle vilja hålla på med i framtiden! Att få umgås med dessa underbara djur, som verkligen gör allt för oss människor, det är något helt magiskt. Och sen att få chansen att få köra dem, det är ju toppen på allt!

jag måste verkligen åka upp och hälsa på snart, för snart blir jag knäpp! Var upp i lördags men inte till själva gården, utan till folketshus i Jädraås på julskyltning. Träffade min "mentor" Ammie, hennes hundar och såklart valparna. Men jag längtar verkligen dit igen! Och jag hoppas att jag får tid nån helg ganska snart så jag kan åka upp.

Ha deg bäst, och sov gott!

//L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0