Blogg.se appen...

Jag har försökt att blogga från blogg.se appen men den vill inte funka... Desssutom så har jag sällan tid för datorn, och då är det ju perfekt med en blogg-app i mobilen! Men om den inte funkar så är det ju samma sak som att inte ha någon. Så därav den dåliga uppdateringen...

Idag har jag faktiskt varit på min underbara praktikplats! Har verkligen längtat tillbaka dit, även om det bara är ca två veckor sen jag var där sist.

Det bästa av allt var att det inte bara var jag som hade saknat praktiken, utan jag var även saknad där! Speciellt av Black ♥ Hon blev nästan tokig när hon såg att det var jag, fina tjejen =')

Nu är det äntligen påsklov, och jag är super förkyld... Men så fort jag bli bättre så kommer jag börja träna ponnyerna ordentligt, och även åka upp till praktiken och hälsa på. Riktigt härligt lov med andra ord! =)

Nu blir det lite film, sedan ut och fixa med hästarna. Ha det bäst!


Black ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0