Fotosugen!

Är så himla fotosugen så jag vet inte vad... Vad ska man göra åt detta då? Jo, gå ut och fota såklart! Dock så har jag ingen som helst inspiration alls, men det kanske kommer om jag går ut? Ja, vi får se! =)

Idag kommer det hända en hel del grejer, men inte på bloggen tyvärr... Ska försöka fixa lite tidsinställda inlägg, eftersom jag har haft en hel del besökare nu på senaste tiden. Superkul! =)

Dagens planering:

Städa åt mina marsvin

Mocka i stallet och rida

Fotografera

Fixa blogginlägg ;)

Duscha och göra mig i ordning för tjejmiddag hos min kompis!


Kommer nog inte hinna så mycket mer idag, men jag tror ändå att dagen kommer bli nice! =D

Hoppas att ni också får en underbar dag, ha det bäst!


Bara jag som tycker att det fattas bilder på Kompis? Bara lugn, det kommer så fort han har blivit klippt ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken söt tomte!



Roligt att hitta bloggande haflinger:)

2012-01-05 @ 20:22:29
URL: http://www.stallrb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0