Valbo Ridsport!

Har hittat lite saker som jag ska köpa på Valbo Ridsport, och tänkte att ni kanske också var lite nyfikna på nya grejer? =) Så här kommer tre saker jag ska köpa där!



GG Lotus träns

Skrittäcke i fleece, från Horze

Boots med fårskinnsull, från Horse Guard


(Klicka på namnet på produkten för att komma till den på hemsidan)

Bootsen har jag letat efter ända sedan Falsterbo Horse Show, (då jag såg dem för första gången men inte köpte dem) och så fanns dem i närmsta hästbutik! Haha, ja som man brukar säga, det man söker står oftast framför näsan på en ;)

Har även lite saker som jag vill handla på Hööks och Ryttarstugan, men det kommer i ett annat inlägg =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0