Dag 5, Favoritbilder jag tagit

För mig så är bilderna som betyder något mina favoritbilder, alltså inte de finaste jämt. Alla dessa bilder betyder något speciellt för mig, för det är ju på mina älskade djur =)
 

Den allra bästa vännen man kan ha, utan henne är jag inget

Dagen då det blev bestämt att två underbara hundar skulle få flytta till mig, alltså Fenja (4.v på bilden) och Tigris!

Min underbara Al, första sommarbetet för honom här. Eftersom han varit en smitare innan

Mina två lyckopiller, finns inga lyckligare hundar än dessa och det smittar ju av sig
Dessa underbara föl! Finns väl inget bättre än att se ett djur växa och utvecklas =)
Provade på att fota i dörröppning, vilket resulterade i svartbakrund! En bild jag är nöjd med =)

När jag fick första marsvinskullen! Trodde aldrig att den dagen skulle komma så fort, för ett par år sedan fick jag inte alls ha marsvin. Nu är uppfödningen snart igång, och jag har nu 4 marsvin =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0