Hoppning med Al

Åkte upp till ridbanan och hoppade lite med Al idag. Ska ju vara med på Pay and Jump i högbo den 3:e, så idag tog vi några skutt så jag får träna =)

Al blev pigg och glad över att vara vid ridbanan igen. Jobbade på otroligt fint, och var inte alls så där stel som jag upplevt att han varit den senaste tiden. Red inte så länge eftersom underlaget inte var det bästa, men det gick bra och det är huvudsaken! Funderar på om jag ska tvinga någon att åka upp med mig igen någon dag och kanske släppa Al på banan? Så han får springa och busa lite. Det skulle han nog gilla =)

Nu ska jag sova, godnatt på er! Bjuder på en bild från dagens hoppning.


Kommentarer
Postat av: Madde Lindgren

Vill du ha sällskap där någon dag så kan du höra av dig. :)

Svar: Det vore jätte kul! =)
tlol.blogg.se

2013-03-29 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0