Fegisen !

Den där Amaroq alltså, han ger mig alltid ett gott skratt! Var nyss ute och rastade honom inför natten och då blev han rädd för en skugga som inte var där igår när det var mörkt. Eller rättelse, den var där, bara det att det inte blåste igår så att grenarna på trädet rörde sig, så idag var det helt nya skuggor ute! 

Han är dock ingen fegis annars, bara när det är mörkt. Så ikväll lämnade han mig inte en meter, och ska helst gå bakom mig om vi ska undersöka vad det farliga är. Bråttom in blev det i alla fall när jag berättade att vi skulle gå in och sova, haha tokhund! 

Nu blir det godnatt i alla fall, och tack ännu en gång för att ni är in och läser min blogg ♥️

Den där Amaroq... ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0