Valparna växer så det knakar!

Valparna växer verkligen otroligt snabbt, och har än så länge bara ökat i vikt, toppen! Tigris gör ju i och för sig inget annat än att mata dem, så det är väl inte så konstigt att de är riktiga tjockisar, haha ;)

Idag har jag även tänkt avslöja namnen på de små! Har funderat i flera dagar på om jag ska vänta till de öppnat ögonen eller om jag ska göra det nu, och eftersom jag redan bestämt vilka jag vill ha kvar så får det bli nu. Fast ni får de inte riktigt än, det ska tas lite nya bilder på de små först, men en liten ledtråd är att kullen kommer få namn efter en massa "power"... Om ni kan lista ut något av namnen så är ni väldigt duktiga, för jag tror ingen hajar även när jag berättar namnen. Men håll utkik så kommer namnen under dagen! :) 

Fina valparna ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0