Avmaskning!

Idag blev det avmaskning av "utehundarna"! Brukar göra det vår och höst, eller när jag ser att det behövs. Tur att alla är så glupska, för då märker de inte att det ligger en tablett i maten :)

Jag kom och tänka på en sak idag när jag höll på och mockade hos kvigorna, och det är att jag kommer nog alltid ha en hund vid min sida, oavsett vad jag gör. Hur kunde jag komma och tänka på det då funderar ni? Jo, för min absoluta bästa vän låg utanför och väntade på att jag skulle bli klar, det vill säga Lassie! 

Hon är verkligen helt otrolig, och jag kommer nog aldrig få en sån hund som henne igen. Det går liksom inte att beskriva med ord hur speciell hon är, hon är verkligen en Lassie ♥️

♥️

Och så får ni en bild på våran helt normala katt..
Lisa, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0