Cahppes Chief Black Kettle


Född: 20/9 -13
Höjd: 64cm (19/2 -15)
Vikt: 33kg (19/2 -15)
 
Amaroq, Roq, Roqen-Token, ja kärt barn har många namn! Amaroq kom till mig den 6 januari 2015, då på prov i en månad innan köp. Den 5 februari skrev vi alla papper, och Roq blev min på riktigt!

Den här killen är verkligen helt fantastisk, och han har verkligen förändrats under den här korta tiden som han varit hos mig. Han utvecklas varje dag, och jag tror att vi kommer ha mycket roligt ihop! 

Roq är världens snällaste och trevligaste, snäll mot allt och alla! Han har även börjat förstå sig på det här med drag, även fast han tycker att det går lite för fort än tillsammans med de andra hundarna. Men nu börjar gruset titta fram, och det är dags att plocka fram cykeln och börja träna honom och Chitsa tillsammans. Spännande!
 
 
 
 
 ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0