För mycket mobilbloggning ?

Tycker faktiskt att det har blivit lite väl mycket mobilbloggning för min del. Man får ju aldrig chansen att lägga upp fina bilder då!

Dagen har bestått av skolan och stallet. Har inte hunnit med så mycket mer faktiskt... I morgon blir det special idrott i skolan, kommer bli nice =)

Måste verkligen "Dissa" vädret. Det blåser och är lerigt! Vart är snön någonstans?! De två senaste åren har jag verkligen inte längtat efter snön, men nu får den mer än gärna komma! Hästarna blir så himla rena och fina när snön kommer, istället för att vara alldeles leriga... Båda mina ponnyer rullar sig i leran där den är som värst, och det är inte roligt att borsta bort. Tror nog att det är många som vet precis hur det är. Så snön får helt enkelt ta och komma nu tycker jag!

Nu ska jag sova, godnatt =)

//L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0