På väg hem igen

Då var man på väg hem igen då. Har verkligen haft det toppen, och jag längtar redan till nästa år =)

Fick faktiskt lite grejer köpta också! Dock inget vardagsträns som jag hade tänkt, men jag hittade inget som direkt "klickade" så då fick det vara. Ska kolla på lite olika hemsidor, så kanske jag hittar något. Hade ju beställt ett ifrån Hööks men leveransdatumet blev ändrat tre gånger så då sa jag ifrån det.

Jag kan ju säga att jag verkligen är taggad inför morgondagens hoppträning med Al! Hoppas vi får prova på lite högre höjder då. Var ju på ridläger med honom och då hoppade vi drygt 95cm! Vilket han bara klev över... Så jag vill så gärna prova hoppa med honom när han verkligen tar i, och inte bara "kliver" över.

Skriver mer i morgon, och då kommer det förhoppningsvis lite bilder också =) bjuder på en kass mobilbild nu. Ha det super! //L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0