Annorlunda vinklar

De flesta som fotograferar har en bild i huvudet på hur ett foto ska se ut. Jag däremot, vill testa olika vinklar och verkligen experimentera med fotot! Även om ljuset inte är perfekt, så kan fägerna vara det, och lika så om skärpan inte är den bästa så kan ljuset vara det!

Här nedan ser ni några foton på min katt Rasmus. Det är lite annorlunda vinklar och skärpan är inte den skarpaste, men ändå så tilltalar bilderna mig något om att de är ganska läckra.










"Ett foto är något som du ska tycka om"!

Den texten tycker jag säger det mesta, med betoning på "du"! Det är du som ska tycka om det, och vad någon annan tycker spelar inte så stor roll. Huvudsaken är att du är nöjd, och gillar det du ser =)


Kommentarer
Postat av: Amanda.;)

Jadu Linda! Texten säger allt! Och den stämmer till 110%!:D

Kramiz

2012-04-24 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0