Fotat fina hästar!

Dagen har tillbringats på min hemmaklubb, då de anordnade tävlingar upp till och med medelsvår dressyr! Ska nog dit i morgon också =)

Blev drygt 600 bilder tagna idag, och ändå så var jag inte där hela dagen. Min kompis Amanda var också med, och hon tog lika många bilder som jag. Haha!

I morgon hoppas jag på fint väder, för då kanske jag kan ta lite bilder här hemma också. Vill inte lägga ut bilder på ekipage som jag inte känner, så ni blir utan bilder från idag. Men om det är fint väder i morgon så ska jag försöka klicka några bilder på mina fina grabbar! =)

Nu ska jag sova, så får vi se hur uppdateringen blir i morgon. Ha det bäst!

Vill så gärna kunna rida ett ordentligt dressyrpass med Al minst en gång i veckan, han skulle kunna bli så fin i dressyren... Nu ska dressyrsadel införskaffas!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja med en dressyrsadel blir allt så otroligt mycket lättare ;) Stitch har utvecklats mycket i dressyr och jag försöker jobba honom på ridbanan 3 dagar i veckan.



Svar på kommentar:

Varsegod, den är den 2-3 juni. Bor du i närheten eller?



Ja det får du gärna göra, svaren kommer troligen idag :)



Registreringen går rent ut sagt åt helvete, så snart kommer jag registrera honom som okänd.



Kram

2012-04-22 @ 10:24:02
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0