Gårdagen

Igår red jag båda ponnyerna, dock inte så hårt...

Kompis var först ut! Red barbacka runt åkern här utanför, och han var riktigt pigg. Men han skötte sig och arbetade på bra =) Skrittade mest, men travade några steg också. Kompis har ju haft en ganska lång vila nu, så jag vill inte sätta igång för snabbt. Utan nu fokuserar vi på att bygga massa muskler! =)

Red sedan ut en liten bit på Al, som också haft lite vila. Anledningen till vilan är ju för att jag haft ont i ryggen, och den är fortfarande inte helt bra...

Red mycket skritt här också, men sedan travade vi lite. Han är så sjukt fin efter en vila, helt galet!



Idag hade jag planerat brabacka på båda ponnyerna, men nu vet jag inte... Snön vräker ner, och Kompis har ingen sko bak. Han får nog följa med på en promenad, så rider jag på Al bara. Om det blir barbacka vet jag inte ;)

Nu ska jag käka något, sedan blir det stallet! Ha det bäst =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0