Helgen!

Tänkte skriva några rader om hur helgen har varit, och jag kan säga att den har varit toppen!

I går (lördag) städade jag mitt rum och sedan kom mitt kusinbarn Anna hit och sov här. Hon red på både Pettris och Kompis, och jag red även lite på Kompis. Så fort han har fått nya skor på sig så ska vi ut och busa i skog och mark! Lika så med Al =)

Idag började dagen tidigt. Halv 9 skulle vi åka till Lager 157, och gissa om vi hittade några kläder? Jag hittade lite tröjor och ett par skor. Visar nog bild sen när jag använder kläderna =)

Vi åkte hem runt tre, och när vi väl var hemma så var det bara att åka igen. Vi åkte nämligen upp till ridbanan och kollade på en "Hästshow". Jag fotograferade lite, och när vi kom hem fick jag ett samtal av hon som höll i showen och hon frågade om tidningen kunde få lite bilder av mig. Jag laddade snabbt in bilderna på datorn och fixade dem och skickade iväg dem! Så vi får se när och om de kommer med i tidningen =)



I morgon är det skola som gäller... Kommer nog inte gå så himla länge, men det får vi se i morgon!

Måste verkligen ta tag i bloggen snart, men det har varit så himla mycket annat. Men så fort hundarna är hemma så ska bilder tas på både dem och hästarna! Ska även fixa ett varsit inlägg för både ponnyerna och hundarna. Så himla kul kommer det att bli!

Nä nu ska jag fixa lite, ha det bäst!!

Får bli en bild på en bild på mig, som lite omväxling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0