Nu blickar jag bara framåt

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här på bloggen. Man kan säga att oturen aldrig verkar ta slut...

I lördags var det faktiskt en riktigt bra dag, till en början... Jag var med min underbara vän på dagen, och på eftermiddagen blev det stallet. Al gick jätte fint när jag longerade honom, och dagen flöt på så bra! Men till kvällen förändrades allt, och det slutade med att brandkåren fick komma och släcka en skorstensbrand här hemma.

Många tycker säkert att det inte låter så farligt, men det är psykiskt jobbigt att behöva vara med om alla tragedier som varit nu. Fredag bregravning, och lördag brandkåren. Så då ställer man sig frågan, "Varför ska allt hända på en och samma gång?"

Där har ni en av anledningarna till att bloggen legat nere, och i och med detta så har jag tappat lusten helt för bloggen. Dock så tänker jag inte ge upp så lätt, utan ett tag till ska jag kämpa, och få den bloggen som jag vill ha! Hade så himla många planer för bloggen, inlägg, ny meny mm. Men nu har jag knappt lust att gå ut mer... Jag vill dra täcket över huvudet och aldrig mer komma fram! Men det går ju inte.

Nu ska jag försöka se positiva saker, istället för alla negativa som varit. Nu blickar jag bara framåt!!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Jobbigt att det händer så mkt. :(

Förstår att det är drygt.

Finns här! <3

2012-04-02 @ 11:57:13
URL: http://nothingatall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0