Underbart väder, men tråkig förkylning...

Idag strålar solen igen, och jag sitter inne med förkylning...

Igår var vi iväg på fest, då en vän till familjen hade fyllt år. Riktigt trevligt var det, och jag hoppas att vi snart gör om det! =)

Idag kommer jag nog inte göra så mycket... Är så himla förkyld och orkar inte göra någonting. Hoppas att det blir bättre snart, för jag har så mycket planer för det här lovet! Bland annat att träna ponnyerna, och rida upp till ridbanan och träna ett par gånger... Men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag ta och käka något, sedan ska jag försöka att gå ut lite. Ska även fixa lite bilder, eftersom mitt minneskort är fullt just nu! Haha ;)

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0