Mycket att göra!

Igår hade jag för första gången på länge mycket att göra.

Dagen började ganska tidigt, eftersom hovis kom och skodde mina ponnyer. Sedan åkte jag och Mieke iväg och kollade där vi ska ha våran häst och diverse loppis! Det kommer nog bli jätte bra =)

Sedan tog vi en ridtur i skogen, Kompis fick hänga med på den svängen.

Efter ridturen åkte vi in till Sandviken och åt och handlade, sedan hem igen.

På kvällen kom Mieke igen, och vid nio gick jag ut och tömkörde Al. Det gick jätte bra, men han ömmar fortfarande i ena hoven... Ska prova rida honom idag och se hur han reagerar =)

Idag hat jag ridit Kompis på förmiddagen, sedan fick han sig en rejäl dusch!

Nu ska jag fixa lite, sedan blir det rida lite på Al. Ha det bäst!

Bild från igår på Kompis, nya pannbandet invigdes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0