Även om det känns mörkt, så skiner solen...

Efter gårdagens besked så känns allt mörkt och kallt, ändå så skiner solen och det blir varmare och varmare...

Jag mår ju inte direkt så bra om man säger så, men jag ska försöka vara stark och försöka tänka på annat. Så jag åker snart till Amanda och går en promenad med henne och hundarna. Kameran följer givetvis med, men när bilderna kommer är oklart...

Som ni säkert förstår så kommer jag försöka uppdatera, men det är inte lätt när man helst vill krypa ner under täcket och gömma sig, och helst stanna där en vecka eller två. Jag hoppas att ni förstår, och jag återkommer när jag känner mig redo. Det kan alltså bli om en timme eller om några dagar, vi får se helt enkelt.

Vi hörs.


Det är tur att jag alltid har dig vid min sida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0