Gårdagen

Gårdagen blev kanske inte riktigt som planerat, hade ju planerat att rida kondition på Al och rida Kompis. Men så blev det inte riktigt...

Jag kom hem ganska sent från skolan (ca 17.30), och då käkade jag lite. Sedan gick jag ut i stallet för att mocka och rida. När jag kom ut var det fruktansvärt kallt ute, och mockningen tog lite extra tid eftersom jag får väldigt ont i mina axlar och i nacken. När jag väl tog in ponnyerna kände jag igen att det var för kallt för att rida kondition (typ -15 grader), så jag valde att rida ut en bit istället och bara fokusera på att han skulle flytta sig för skänkeln, och jobba i en stadig form. Och jisses vad fin han var! Flyttade sig perfekt och jobbade i en fin form, duktig ponny! =)

Hann dock inte rida Kompis, då jag var klar i stallet runt halv tio.

Är dessutom hemma från skolan idag, då jag känner mig lite förkyld... Men vi får hoppas att jag blir bättre så jag kan rida senare! =)

Ha det bra! // L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0