Fullt med idéer!

Som rubriken lyder så har jag fullt med idéer nu, på inlägg alltså ;)

Om jag fullföljer dessa "idéer" så kommer det bli en hel hög med inlägg framöver! Dock så finns det ett problem... Och det är att skolan snart drar igång igen (på tisdag för att vara exakt), och det betyder mindre tid till bloggen. Jag ska göra mitt bästa för att hinna, men jag kan inte lova något.

Idag ska jag rida lite på Al, och även försöka hinna med Kompis. Efter det har jag nog tid till datorn, och fixa inläggen ;) Ska försöka få färdigt så många inlägg som möjligt, så att jag i alla fall kan publicera ett par stycken per dag!

Ska sätta igång direkt med ett inlägg faktiskt, och det kommer så fort det är klart. Så håll utkik! =)

Ha det bäst!!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar på kommentar:

Hehe ja det var precis det jag också trodde! Han är bra oavsett vilken höjd han blir.



Ja den var ganska otäck.

Kram

2012-01-15 @ 21:33:22
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0