Seg...

Vaknade väldigt sent idag och känner mig riktigt seg... Visst, det blev en nykterkväll för mig igår men ändå rätt så sent. Hade i alla fall super kul på middagen, och det var riktigt gott! =)

Idag blir det inte så mycket roligt heller... Ska ut och mocka klart (eftersom jag inte hann igår, då vi hämtade spånbalar), sen blir det fix inför kvällen. Jag, syrran, hennes kille och Sanna ska ha lite party ikväll ;) Haha, får se hur sent det blir. Hoppas inte allt för sent, eftersom jag vill rida igenom Al ordentligt i morgon. Ska även försöka tvätta och fixa till Kompis!

Har ett inlägg på gång med lite ridbilder på Al, från Nyår. Han gick sjukt bra dagen innan, så syrran fick följa med och filma och fotografera då, och som tur var så gick han lika fint då =)

Ha det bäst!

Haha, visst är han snygg? ;) Håller på och lär honom att "skratta" som jag kallar det. Han är riktigt duktig på det! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0