Lite uppdatering nu då...

Känner att blogglusten är på noll, men jag ska försöka att blogga lite i alla fall!
 
Har massor av nya bilder som jag så gärna vill visa, men orkar jag? Nä... Haha, vad lat jag lät nu ;) Nej men det är så drygt att fixa dem innan, speciellt om det är många. Men jag ska som sagt försöka blogga lite i alla fall, förhoppningsvis en gång om dagen.
 
Helgen har spenderats med kusinbarnen! I fredags var vi på Ockelbo-marknad, lör-sön sov Elin här (den äldsta av dem, fyller 13) och igår till idag sov Anna här (den yngsta, fyller 9 i morgon). När Elin sov här så hade vi "Harpers Island maraton", så Martin (Elin´s kille) och Erik kom. Kl. 09.00 på morgonen kollade vi på 11 avsnittet, sedan blev det en paus eftersom vi inte hade de två sista. Jag sov 2tim under dagen, sedan somnade jag klockan 01.00... Låååångt dygn med andra ord ;) Men jisses vad kul det var!
 
Igår kom hennes lilla syster hit också, och hon blev kvar över natten. Jätte roligt!
 
Idag var ju som sagt Anna här, men när hon hade åkt hem så åkte vi in till Ikea och köpte en garderob! Känndes väldigt vuxet att åka med syrran in och köpa en garderob alldeles själv ;) Dock så är det en stallsgarderob, därav att den inte var så dyr. Haha.
 
Tänkte försöka fixa bilder på vad som inhandlades under marknaden, och på garderoben när den är färdig =) Den kommer bli helt perfekt!
 
När vi kom hem gick jag ut och höll på lite med Al. Tränade bland annat på att han inte skulle vara rädd för tjurarna, vilket han var livrädd för när han kom hit. När han kom gick jag dit för att han skulle vänja sig, så då stegrade han och drog åt andra hållet. Sedan dess har jag inte gått dit... Så idag var dags igen att möta monstrena! Al följde mig så fint, och åt precis bredvid dem. Han till och med stod och pussades med dem! Så gulligt =)
 
Efter det så hoppade jag upp på honom med grimma och grimskaft barbacka, och red tillbaka till hagen. Denna häst förvånar mig mer och mer, men på ett väldigt bra sätt! Al har nu stått ett tag, men ändå super snäll. Är det någon som bytt ut min häst?! Haha, men ibland så tror jag faktiskt det =)
 
Nu ska jag gå och lägga mig, känns som att man vänt på dygnet lite? Haha ;)
Jag och Anna på Al förra året
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0