Äntligen bloggning!

Eftersom min dator har legat nerpackad sedan i tisdags och mobilbloggningen inte fungerat, så har det inte blivit någon uppdatering.
 
Nu när jag gick in på bloggen så märkte jag att blogg.se har förnyats rejält! Härligt!
 
De senaste dagarna har spenderats mycket i stallet. Jag har varit ut på en ganska vild tur med Kompis, en härlig kvälls tur med Al och även trickträning med Al. Vilket är en favorit hos Al just nu!

Idag har jag inget speciellt planerat, men jag ska nog bara vara hemma resten av dagen. Hade gärna åkt till stugan, men struntar nog i det =) 

Har fotat en hel del på fölen också, så snart kommer det nog upp en massa bild-inlägg!
Ha det bäst!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0