Promenad med L och T!

Avslutade kvällen med en promenad med Lassie och Tigris, dock så blev det lite längre än jag hade tänkt mig...

Rundan blev drygt 6km, så Tigge har gått drygt 1mil idag. Måste säga att det är riktigt skönt att motionera! Har aldrig varit så mycket för att gå ut och gå osv, men redan i vintras så började jag tycka om det. Nu finns det nästan inget bättre, och därav att det blev två rundor idag. Dock cykling på morgon och promenad på kvällen, men sak samma =)

Målet är att gå ner så mycket jag kan i vikt på en månad. Jag har slutat med godis, läsk och alkohol (dock finns det undantag som midsommarafton). Annars så ska jag skippa allt onyttig, äta fler gånger om dagen men i lagoma mängder per måltid. Jag är dock inte den som äter en massa godis, utan jag brukar hålla mig till helgerna.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp i morgon! Klockan står på 06.30 och då ska man vara "fit for fight" ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0