Bilder från Högbo 18/2 -12

Bilderna är fotad av min syster, och det var första gången hon fotade i ridhus så hon får helt klart godkänt! =)


Hellre för högt än för lågt, säger Al ;)


Min fina! ♥

Han var ganska spänd i det här ridhuset, så det resulterade till ganska konstiga hopp. Men vi blev felfria på hinder, och det var det målet vi hade! =)

Har även film från tävlingen men jag får inte in den på datorn... Dessutom så vet jag inte om jag törs visa den, då det ser lite "flängigt" ut. Haha, vi får se om den dyker upp här helt enkelt =)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är klart vi vill se en film! ;)



Svar på kommentar:

Tack,

Stitch har storlek M på sina boots, de är köpta från Hööks.



Kram

2012-03-03 @ 20:00:13
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0