Hellu!

Tänkte ta och skriva några rader igen, även om det inte har hänr så mycket sedan sist...

I söndags hände det inte så mycket. Var med en kompis och fixade lite i stallet. Ja det var väl allt?

Igår var jag på praktik, och sedan på kvällen var det hoppträning! Al skötte sig super, som vanligt =) Pappa filmade, så jag ska försöka fixa filmen när jag har tid. Som tur var så filmade han med min mobil, då jag inte vet vart sladden till filmkameran är... Men men, det får duga med mobilen så länge ;)

Idag har jag varit på praktiken igen, och det första som hände idag var att en tik fick/hade fått valpar! Så himla söta! Skulle kunna ta med dem hem, eller ja, alla hundar skulle kunna få följa med hem så ;)

Efter praktiken mockade jag lite, sedan tränade jag lite med Spirit, fixade klart stallet och sedan försökte jag borsta Kompis. Kan ju säga att han är mer svart än vit just nu... Ska slänga upp ett inlägg med bilder från mobilen sen, då det finns några godbitar där ;)

Nu ska jag sova! Klockan står på halv 6 i morgonbitti, så det är lika bra det. Ha det bäst =)


Min absoluta favorit på praktiken! Black heter hon, och visst smälter man "lite" när man ser dessa ögon? =') Fina, fina Black 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0