Inlägg på G!

Yes så är det! Håller på med några inlägg som kommer publiceras så fort de är klara. Dock så är det lite grundläggande inlägg, men det är ju alltid något =)

Idag blev jag hemma från praktiken igen... Fick inte åka för pappa, eftersom ryggen inte var bättre. I morgon är det sista dagen för mig på praktiken, så då ska jag dit!

Dagen har tillbringats på soffan i alla fall... Dock så känner jag mig mycket bättre nu, så jag ska faktiskt ut och mysa lite med mina underbara ponnyer! Al blev jätte glad igår när jag försökte gå ut och hjälpa mamma i stallet. Han gnäggade och kom direkt när han såg att det var jag. Kanske kände han på sig att allt inte stod rätt till med mig? Ja man kan ju hoppas att det var det i alla fall, och att det inte bara var mat han hade i huvudet. Haha ;)

Hörs senare!

Al och Kompis i April 2010! Hagarna är lika skitiga nu som då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0